MBA - Manažment obchodu
V rámci štúdia tohoto odboru získate v prvom semestri komplexné znalosti z oblasti manažmentu a leadershipu, ktorými má disponovať každý moderný manažér. Naučíte sa stretegicky myslieť a riadiť projekty, čeliť zmenám a využívať na maximum potenciál inovácií. Zistíte tiež, ako rozvíjať svoju vlastnú osobnosť a byť tak efektívnejší, úspešnejší a spokojnejší nielen v profesnom, ale aj v osobnom živote. V druhom semestri získate ucelené odborné znalosti z oblasti predaja a obchodu, vrátane obchodu medzinárodného. Svoju kvalifikáciu ešte rozšírite absolvovaním dvoch voliteľných predmetov (v češtine či angličtine), ktoré si vyberiete podľa svojich potrieb.
Hlavné prínosy odboru v praxi
- Ovládnete všetky fázy managementu, od operatívneho, cez taktický až po strategický
- Stanete sa nielen skvelými manažérmi, ale aj lídrami
- Naučíte sa využívať potenciálu zmien a inovácií a riadiť i rozsiahle projekty
- Osvojíte si zásady osobného rozvoja a time-managementu vo vzťahu k work-life balance
- Naučíte sa, ako rozvíjať svoju vlastnú osobnosť
- Zorientujete se v oblasti medzinárodného obchodu
- Dozviete sa, ako zvyšovať výkonnosť predajných tímov s využitím nástrojov podpory predaja
- Zistíte, ako zostaviť obchodný plán a úspešne ho realizovať.
Máte v hlave námety ku zlepšeniu chodu oddelenia, hľadáte inšpiráciu k osobnému rastu či expanzii vašej spoločnosti? Spracujte tieto témy vo svojej diplomovej práci či seminárnych prácach a naši lektori, profesionáli z praxe, vám s nimi v rámci MBA štúdia radi pomôžu.
Štúdiom jednotlivých predmetov totiž získavate možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s našimi lektormi – expertami na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod ich odborným vedením spracovať u každého predmetu ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát, bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami. Výstupom z absolvovania každého predmetu je teda cenný dokument ihneď použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam s odborníkom.
Jednotlivé seminárne práce môžete ďalej rozpracovať do svojej diplomovej práce, ktorá predstavuje ucelený strategický dokument, ktorý môže mať zásadný vplyv na váš ďalší biznis. Celkom takto v priebehu svojho štúdia pod odborným vedením spracujete a získate deväť prakticky zameraných prác, a naviac ešte diplomovú prácu.
Komu je odbor MBA - Manažment obchodu určený?
Odbor sa hodí pre všetkých, ktorí si chcú rozšíriť schopnosti v oblasti obchodu a predaja, predovšetkým pre obchodných riaditeľov, manažérov obchodných tímov, či samostatných obchodných manažérov, ale vďaka širokej perspektíve i pre podnikateľov a majiteľov obchodných firiem. Naučí vás orientovať sa v problematike obchodu a podnikania, a to nielen na území Českej a Slovenskej republiky, ale zohľadňuje taktiež medzinárodné aspekty a globálny charakter podnikania a obchodovania v dnešnej dobe. Pokiaľ túžite naštartovať svoju kariéru na obchodných pozíciach, prípadne cielite práve na podobnú pozíciu, je tento odbor určený práve pre vás.
- odbor je určený pre zamestnancov na obchodných pozíciach
- znalosti využijú i manažéri, podnikatelia či ľudia v marketingu
- určený je pre všetkých, ktorí chcú naštartovať svoj kariérny rast v danej oblasti
- pre tých, ktorí chcú získať znalosti tuzemského i zahraničného obchodu
- pre záujemcov, ktorým chýbajú predajné schopnosti a zručnosti
- pre klientov, ktorí radi využijú vedenie špecialistov v odbore
Študijný plán
Študijný plán 1. semestr
Manažment projektov, zmien a inovácií
Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D., MBA Viac informáciíŠtúdiom tohoto predmetu získate možnosť zoznámiť sa s hlavnými procesmi riadenia projektu. Získate vedomosti o projektovom manažmente a osvojíte si zručnosti a schopnosti pre praktické uplatnenie projektového manažmentu v systéme riadenia podnikov a iných inštitucionálnych organizácií. Zoznámite sa s najdôležitejšími pojmami a špecifikácie kľúčových rysov inovácií a inovačného podnikania. Získate vedomosti o význame inovačných aktivít pre zabezpečenie konkurencieschopnosti firiem. Po absolvovaní budete ovládať problematiku nevyhnutnú pre úspešné zhodnotenie inovačných zámerov. V priebehu štúdia bude objasnená charakteristika manažérskych procesov zabezpečujúcich rozvoj podnikania firmy využitím úspešných inovácií pri súčasnom zabezpečení rentability investícií vložených do realizácie inovačného zámeru. Dozviete sa, aká je úloha manažérov firmy pri implementácii podnikateľskej stratégie opierajúci sa o využitie inovácií. Zoznámite sa s procesmi a vhodnými postupmi, ktoré súvisia s riadením zmien vo firmách.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohto predmetu je teda cenný dokument ihneď ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnania, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciám s odborníkom.
Viac o predmeteModerný manažment a leadership
V tomto kurze sa spojí teória s praxou v oblasti manažmentu a vedenia a naučíte sa, ako využiť získané vedomosti na úspešné fungovanie organizácií. Pochopíte vývoj teórie manažmentu, manažérske úlohy, funkcie a činnosti a teoretické koncepcie vedenia. Dozviete sa o štýloch vedenia a kompetenčných modeloch manažérov/lídrov a o tom, ako riadiť zmeny a konflikty. Venovať sa budete aj ďalším témam, ako je autentický manažment, manažment talentov a ďalšie oblasti súvisiace s efektívnym rozvojom manažérov/lídrov v 21. storočí. Naučíte sa tiež, ako úspešne riadiť tímy a rozvíjať tímové zručnosti a ako pracovať s osobnosťou a motiváciou manažérov.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteStrategický manažment
Ing. Hana Urbancová, Ph.D., DBA Viac informáciíŠtúdiom strategického manažmentu sa zoznámite a naučíte aplikovať metódy analýzy vnútorného a vonkajšieho prostredia, vrátane SWOT analýzy, ktoré napomáhajú v procese správnej formulácie stratégie a dosahovaní konkurenčnej výhody organizácie. Naučíte sa formulovať dosiahnuteľné strategické ciele, správne interpretovať a navrhovať vhodné strategické varianty, vrátane postupu ich implementácie v praxi s dosiahnutím pozitívnych efektov. V priebehu štúdia si budete kontinuálne prehlbovať znalosti v oblasti strategického manažmentu a strategického manažmentu ľudských zdrojov, ktoré sú spoločne s finančnými, materiálnymi zdrojmi a informáciami predpokladom dosiahnutia úspechov organizácií pri neustále prebiehajúcich zmenách v súčastnom vysoko turbulentnom prostredí. Absolvovanie predmetu napomáha k rozvoju manažérskeho rozhodovania, rozvoja schopnosti reagovať na meniace sa podmienky a efektívnu prácu s informáciami a znalosťami.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteManažment osobného rozvoja
doc. PhDr. Eva Bedrnová, CSc. Viac informáciíZískate možnosť zoznámiť sa, pochopiť a poradiť si s významnou oblasťou manažmentu zameraného na vlastnú osobu. Ak má totiž ktokoľvek riadiť iné, mal by predovšetkým dobre poznať seba samého a vedieť sa sebou cielene a efektívne zaobchádzať. Znamená to najprv naučiť sa dobre rozpoznať podmienky, možnosti a spôsoby, ktoré vám uľahčia dlhodobo si udržať fyzické a duševné zdravie. Ďalej dostanete priestor k pokroku v oblasti sebapoznania, a to ako v rovine dokonalejšej sebareflexie osobnostných dispozícií nevyhnutných pre úspešné profesijné a manažérske uplatnenie, tak aj pre dosiahnutie vyrovnaného osobného, partnerského a neskôr aj rodinného života. Absolvovanie predmetu vám tiež umožní osvojiť si niektoré zručnosti a techniky sebariadenia, rokovania s ľuďmi a komunikáciu s nimi v najrôznejších situáciách, ako aj poradiť si so všetkými kontaktamy a vzťahmi v bežných, ale aj v náročnejších sociálnych súvislostiach. Patrí sem prirodzene aj ovládnutie efektívnejších foriem a spôsobov zaobchádzanie s časom (time management), a to ako v individuálnej, tak zdieľané podobe. Naučíte sa tiež zvládať zvýšené životné a pracovné zaťaženie a poradiť si aj s ďalšími nepriaznivými javmi a skutočnosťami, s ktorými sa stretávate. Všeobecne by ste si mali osvojiť optimalizačné postupy v akejkoľvek oblasti práce a života a vytvoriť si na tomto základe harmonický životný program.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmete
Diplomový seminár
Štúdiom tohoto predmetu získate možnosť zoznámiť so zásadami tvorby diplomovej práce, a to ako z hľadiska voľby témy, tak i obsahovej a formálnej stránky. Záverom spracujete zámer diplomovej práce, v ktorom si zvolíte vlastnú tému diplomovej práce, súvisiacu s vami zvolenými predmetmi MBA štúdia, a vedúceho DP - odborníka na Vami zvolenú tému.
Po absolvovaní tohto seminára budete ovládať prácu s informačnými zdrojmi z pohľadu autorskej legislatívy a etiky, budete pripravení spracovať diplomovú prácu a jej prezentáciu k obhajobe DP. Získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať Vami vybraný reálny problém, prípad či situáciu z vašej praxe a navrhnúť optimálne riešenie. Konzultácie k vedeniu DP prebiehajú individuálne po celú dobu vášho štúdia - až do obhajoby vašej diplomovej práce.
Výstupom po absolvovaní diplomového seminára a celého MBA štúdia je teda cenný dokument ihneď ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnania, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciám s vedúcim Vašej DP a cennými komentármi oponenta Vašej práce a členov skúšobnej komisie.
Viac o predmeteŠtudijný plán 2. semestr
Manažment obchodu
Ing. Lukáš Blažek, Ph.D. Viac informáciíŠtúdiom tohto predmetu získate možnosť naučiť sa a pochopiť oblasť riadenia predaja, marketingového riadenia podniku, CRM, obchodných stratégií uplatňovaných na rôznych územiach a v rôznych segmentoch zákazníkov, elektronického obchodu a riadenia nákupu. Po absolvovaní kurzu budete ovládať zásady a schopnosti riadenia obchodného oddelenia v dnešnej dynamickej dobe. Študent získa komplexný prehľad o obchodných operáciách očami predajcu a zákazníka. V priebehu kurzu sa objasní problematika so zameraním na praktickú aplikáciu a využitie získaných teoretických základov na B2C aj B2B trhoch s cieľom vybaviť absolventov zručnosťami vhodnými pre riadiace pozície v obchodných oddeleniach korporátnych spoločností, malých a stredných podnikov a rodinných podnikov.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteRiadenie medzinárodného obchodu a krízový manažment
JUDr. Oldřich Vacek Viac informáciíCieľom tohto predmetu je vysvetliť študentom problematiku medzinárodného obchodu vo vzťahu k postaveniu a možnostiam Českej republiky, pochopiť úzku previazanosť politickej situácie a obchodu a pripomenúť im problémy, s ktorými sa stretávajú pri svojej manažérskej činnosti. Spolu s lektorom nájdete vysvetlenia a riešenia, ako sa vyhnúť chybám a následným stratám. Prednášajúci má bohaté skúsenosti s krízovým manažmentom a prácou s ľuďmi v európskych i mimoeurópskych vzťahoch vďaka dlhoročným skúsenostiam s riadením obchodných spoločností doma i v zahraničí. Konzultovaná záverečná seminárna práca vám môže poslúžiť ako prostriedok na riešenie určitého problému, ktorému ako manažér čelíte.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmete
Riadenie vzťahov so zákazníkmi
PhDr. Karel Eliáš, CSc. Viac informáciíŠtúdiom tohoto predmetu sa zoznámite s problematikou zvyšovania výkonnosti predajných tímov s využitím nástrojov riadenia vzťahov so zákazníkmi - Customer Relationship Management (ďalej len RVZ čiže CRM) v kontexte globalizácie a hyper konkurencie. Ukážeme si chronológiu a relevantnosť jednotlivých aktivít účastníkov procesu RVZ z hľadiska komplexného prístupu k jednotlivým účastníkom tohto procesu v najobvyklejších variantoch: B2B, B2C, G2C, ... čo je tiež predpokladom úspešnej implementácie / realizácie CRM ako filozofia riadenia podniku vrátane ochrany citlivých dát (GDPR, etc.). Následne sa zvýši aj hodnota a konkurencieschopnosť vás ako profesionála v danej oblasti.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteVoliteľný predmet 1
Pred začatím druhého semestra vášho MBA štúdia si vyberiete dva povinne voliteľné predmety, ktoré absolvujete v priebehu druhého semestra.
Môže sa jednať ako o odborne zamerané predmety, ktoré ďalej rozvíja vašu študijné špecializáciu, tak o medziodborové predmety s manažérskym presahom.
Z akých predmetov môžem vyberať?
Viac o predmeteVoliteľný predmet 2
Pred začatím druhého semestra vášho MBA štúdia si vyberiete dva povinne voliteľné predmety, ktoré absolvujete v priebehu druhého semestra.
Môže sa jednať ako o odborne zamerané predmety, ktoré ďalej rozvíja vašu študijné špecializáciu, tak o medziodborové predmety s manažérskym presahom.
Z akých predmetov môžem vyberať?
Viac o predmeteDoporučené volitelné předměty
Competition Policies for Business (ENG)
Studying this subject will give you:
- Familiarity with the regulation of economic competition ‘policies in EU and elsewhere
- Acquisition of a deep knowledge of the regulation of cartel agreements
- Acquisition of a deep knowledge of the regulation of abuse of dominant position
- Acquisition of a deep knowledge of the regulation of concentrations
- Acquisition of a deep knowledge of the regulation of state aids
- Capacity to operate safely when working with large companies as well as when transacting with them, as clients, suppliers or partners.
Studying this subject will mainly give you an opportunity to continuously consult your lecturer, an expert on the topic, about real problems, practical cases and situations, and to design a solution to these problems in the form of practically oriented case study (essay) elaborated under the lecturer’s guidance. As the consultations are not held in groups but only between you and the lecturer, you can consult also sensitive company issues, including specific data etc., without any worries about sharing this information with other students.
The output from this subject is thus a valuable document that can be immediately used in your own company or job, providing high value-added thanks to one-to-one consultations with an expert.
Viac o predmeteConsumer Protection Policies for Business Companies (ENG)
Studying this subject will give you:
- An explanation of what are the main rules affecting Consumer Protection in the European Union, in Russia (and in former Soviet Republic in general) and in other emerging economies like China.
- An understanding of how this law affects market players and, in particular, business companies operating in the areas indicated (and also in neighboring markets).
- An introduction into consumer case-analysis in order to enable them to identify those consumer rights companies must consider when preparing their business plans.
- An understanding of the growing international applications of consumer protection policies and the gradual internationalization of consumer protection standards.
After completing this subject, you will be able to:
- Understand consumer protection provided by the European Union and by other economic realities like Russia (and other former Soviet Republics) and China.
- Understand the rights of Consumers
- Understand the duties of Companies
Studying this subject will mainly give you an opportunity to continuously consult your lecturer, an expert on the topic, about real problems, practical cases and situations, and to design a solution to these problems in the form of practically oriented case study (essay) elaborated under the lecturer’s guidance. As the consultations are not held in groups but only between you and the lecturer, you can consult also sensitive company issues, including specific data etc., without any worries about sharing this information with other students.
The output from this subject is thus a valuable document that can be immediately used in your own company or job, providing high value-added thanks to one-to-one consultations with an expert.
Viac o predmete Viac o predmete v CZLogistika pre manažérov
Štúdiom tohoto predmetu získate možnosť zoznámiť sa so základnými logistickými procesmi v riadení podniku. Štúdium predmetu poskytne základnú predstavu o problematike logistiky ako celku. Cieľom predmetu je poskytnúť poznatky o moderných logistických systémoch, o začlenení logistiky do stratégie riadenia podniku ako faktora ovplyvňujúceho úspešný chod organizácie a pôsobiaceho na konkurencieschopnosť dodávaného produktu, na jeho dostupnosť, cenu atď. V súvislosti s riadením podniku budú predstavené logistické procesy v oblasti predvýrobnej, výrobnej, distribučnej a skladovacej. Po absolvovaní tohto predmetu bude absolvent schopný rozumieť vplyvu logistických systémov na hospodárenie podniku. Zároveň získa odborné základy a znalosti pre organizovanie a optimalizáciu logistického systému podniku.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteMarketingový manažment
Kurz marketingového manažmentu je kurz, v ktorom sa naučíte kľúčové pojmy a nástroje marketingového manažmentu, ktoré vám pomôžu zorientovať sa na trhu, na ktorom pôsobíte, a spoznať svojich konkurentov a zákazníkov.
Naučíte sa, ako sa orientovať na trhu, ako vytvoriť a komunikovať svoju jedinečnú ponuku hodnoty, aby ste uspokojili potreby a želania zákazníkov a odlíšili sa od konkurencie. Pochopíte dôležitosť a potrebu podrobnej definície vašej cieľovej skupiny, ako ju vybrať a zacieliť podľa rôznych kritérií. Získate prehľad o tom, prečo a ako určiť a formulovať víziu, poslanie a hodnoty vašej spoločnosti a ako ich implementovať smerom k zákazníkom a interne. Ako používať nástroj Lean Canvas, ktorý vám pomôže rýchlo a jednoducho vytvoriť a overiť váš podnikateľský plán. Naučíte sa obchodnú marketingovú stratégiu a produktový marketingový mix. Získate skúsenosti s rozvojom podnikateľských nápadov a tipy, ako rozvíjať predajné a sociálne komunikačné zručnosti vo vzťahu k vašej marketingovej stratégii. Určíte si, ako si vybrať a riadiť predajné kanály a ako pracovať na rozvoji vzťahov so zákazníkmi. Pochopíte význam komunikačného mixu a koordinácie nástrojov a médií vo vzťahu k ich účinnosti a vplyvu na cieľovú skupinu. Pripravíte argumentačnú stratégiu pre svojich zákazníkov a pochopíte vplyv emócií v marketingu, predaji a riadení.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmetePodpora predaja
Štúdiom tohoto predmetu sa zoznámite s problematikou zvyšovania výkonnosti predajných tímov s využitím nástrojov podpory predaja (ďalej len PoP) ako dôležitej súčasti integrovanej marketingovej komunikácie (resp. komunikačného mixu) a rovnako s novými trendami jeho prenikania nad linku (tzv. through-the-line marketing). Pôjde hlavne o štruktúru, druhy a metódy PoP, ich plánovanie, realizáciu a hodnotenie účinnosti. Špeciálna pozornosť sa bude venovať sponzoringu ako súčasti PoP a jeho väzbe na tzv. Event marketing resp. jeho využitie v prospech obchodníka. Následne sa zvýši aj Vaša hodnota a konkurencieschopnosť ako profesionála v danej oblasti.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmete