Športový marketing a sponzoring
Predmet je vyučovaný v týchto odboroch:
Kurz "Športový marketing a sponzoring" ponúka teoretický základ, ako aj praktické príklady a prípadové štúdie z oblasti športového marketingu. Bude sa zaoberať samotným marketingom v športe, ako aj využívaním športu ako nástroja na získavanie zákazníkov a budovanie vzťahov. V kurze sa dozviete o súčasných trendoch a nástrojoch v športovom odvetví, ktoré sa uplatňujú v profesionálnom aj amatérskom športe. Osobitná pozornosť bude venovaná značkám a ich tvorbe, budovaniu a strategickému riadeniu s ohľadom na vzťahy so zákazníkmi, fanúšikmi, divákmi, sponzormi a obchodnými partnermi. Kurz bude zameraný aj na sponzoring a reklamu v športe, takže objavíte formy sponzoringu a športovej reklamy a naučíte sa ich efektívne využívať v praxi.