MBA - Leadership a soft skills
Štúdium MBA v oblasti vedenia a soft skills sa zameriava na kľúčové oblasti, ako je osobný marketing, efektívne vedenie a manažérske soft skills. Počas štúdia budete rozvíjať svoje zručnosti v oblasti sebaprezentácie a sebamarketingu, identifikovať svoje silné stránky a naučíte sa budovať silnú osobnú značku. Získate tiež najnovšie poznatky v oblasti manažmentu a vedenia a pripravíte sa na kariérne výzvy 21. storočia. Zlepšíte si aj soft skills nevyhnutné pre úspešné riadenie a komunikáciu, naučíte sa viesť tímy, vyjednávať a riešiť konflikty, aby ste dosiahli dlhodobý úspech vo svojej profesii. Naučíte sa strategicky myslieť a riadiť projekty, čeliť zmenám a čo najlepšie využívať potenciál inovácií. Zistíte tiež, ako rozvíjať vlastnú osobnosť, aby ste boli efektívnejší, úspešnejší a spokojnejší v pracovnom aj osobnom živote. Svoju kvalifikáciu si ďalej zvýšite absolvovaním dvoch voliteľných predmetov (v češtine alebo angličtine), ktoré si môžete vybrať podľa svojich potrieb.
Hlavné prínosy odboru v praxi
-
Zvládnete všetky fázy riadenia, od operatívneho cez taktické až po strategické
-
Stanete sa nielen skvelými manažérmi, ale aj lídrami
-
Naučíte sa využívať potenciál zmien a inovácií a riadiť rozsiahle projekty
-
Osvojíte si zásady osobného rozvoja a riadenia času v súvislosti s rovnováhou medzi pracovným a súkromným životom
-
Naučíte sa budovať silnú osobnú značku a ďalej ju rozvíjať
-
Zlepšite svoje soft skills
-
Zoznámite sa s najnovšími trendmi v oblasti vedenia ľudí
-
Objavte nedostatky vo svojej súčasnej logistickej činnosti
Komu je odbor MBA - Leadership a soft skills určený?
Chcete sa stať lepšími lídrami a manažérmi? Chcete zefektívniť svoju spoločnosť a posunúť jej riadenie na úroveň 21. storočia? Chcete zlepšiť svoje soft skills a naučiť sa budovať a rozvíjať svoju osobnú značku? Chcete byť úspešnejší vo svojom profesionálnom a osobnom živote? Potom je tento odbor určený práve vám!
-
stredný a vyšší manažment, ktorý má záujem o zlepšenie vodcovských a soft skills
-
všetci, ktorí majú ambície napredovať vo svojej kariére a stať sa lepšími lídrami a manažérmi.
-
pre tých , ktorí chcú zlepšiť svoje sebaprezentačné a osobné marketingové zručnosti a vytvoriť si konkurenčnú výhodu na trhu práce
-
odborníci, ktorí sa zaoberajú rozvojom ľudí a tímov vo svojej organizácii a chcú získať nové pohľady a nástroje na úspešné vedenie a motivovanie svojich podriadených
-
pre tých , ktorí chcú zlepšiť svoje interpersonálne a komunikačné zručnosti
-
manažéri a vedúci pracovníci, ktorí chcú zlepšiť riadenie svojich organizácií
Študijný plán
Študijný plán 1. semestr
Manažment projektov, zmien a inovácií
Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D., MBA Viac informáciíŠtúdiom tohoto predmetu získate možnosť zoznámiť sa s hlavnými procesmi riadenia projektu. Získate vedomosti o projektovom manažmente a osvojíte si zručnosti a schopnosti pre praktické uplatnenie projektového manažmentu v systéme riadenia podnikov a iných inštitucionálnych organizácií. Zoznámite sa s najdôležitejšími pojmami a špecifikácie kľúčových rysov inovácií a inovačného podnikania. Získate vedomosti o význame inovačných aktivít pre zabezpečenie konkurencieschopnosti firiem. Po absolvovaní budete ovládať problematiku nevyhnutnú pre úspešné zhodnotenie inovačných zámerov. V priebehu štúdia bude objasnená charakteristika manažérskych procesov zabezpečujúcich rozvoj podnikania firmy využitím úspešných inovácií pri súčasnom zabezpečení rentability investícií vložených do realizácie inovačného zámeru. Dozviete sa, aká je úloha manažérov firmy pri implementácii podnikateľskej stratégie opierajúci sa o využitie inovácií. Zoznámite sa s procesmi a vhodnými postupmi, ktoré súvisia s riadením zmien vo firmách.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohto predmetu je teda cenný dokument ihneď ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnania, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciám s odborníkom.
Viac o predmeteModerný manažment a leadership
V tomto kurze sa spojí teória s praxou v oblasti manažmentu a vedenia a naučíte sa, ako využiť získané vedomosti na úspešné fungovanie organizácií. Pochopíte vývoj teórie manažmentu, manažérske úlohy, funkcie a činnosti a teoretické koncepcie vedenia. Dozviete sa o štýloch vedenia a kompetenčných modeloch manažérov/lídrov a o tom, ako riadiť zmeny a konflikty. Venovať sa budete aj ďalším témam, ako je autentický manažment, manažment talentov a ďalšie oblasti súvisiace s efektívnym rozvojom manažérov/lídrov v 21. storočí. Naučíte sa tiež, ako úspešne riadiť tímy a rozvíjať tímové zručnosti a ako pracovať s osobnosťou a motiváciou manažérov.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteStrategický manažment
Ing. Hana Urbancová, Ph.D., DBA Viac informáciíŠtúdiom strategického manažmentu sa zoznámite a naučíte aplikovať metódy analýzy vnútorného a vonkajšieho prostredia, vrátane SWOT analýzy, ktoré napomáhajú v procese správnej formulácie stratégie a dosahovaní konkurenčnej výhody organizácie. Naučíte sa formulovať dosiahnuteľné strategické ciele, správne interpretovať a navrhovať vhodné strategické varianty, vrátane postupu ich implementácie v praxi s dosiahnutím pozitívnych efektov. V priebehu štúdia si budete kontinuálne prehlbovať znalosti v oblasti strategického manažmentu a strategického manažmentu ľudských zdrojov, ktoré sú spoločne s finančnými, materiálnymi zdrojmi a informáciami predpokladom dosiahnutia úspechov organizácií pri neustále prebiehajúcich zmenách v súčastnom vysoko turbulentnom prostredí. Absolvovanie predmetu napomáha k rozvoju manažérskeho rozhodovania, rozvoja schopnosti reagovať na meniace sa podmienky a efektívnu prácu s informáciami a znalosťami.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteManažment osobného rozvoja
doc. PhDr. Eva Bedrnová, CSc. Viac informáciíZískate možnosť zoznámiť sa, pochopiť a poradiť si s významnou oblasťou manažmentu zameraného na vlastnú osobu. Ak má totiž ktokoľvek riadiť iné, mal by predovšetkým dobre poznať seba samého a vedieť sa sebou cielene a efektívne zaobchádzať. Znamená to najprv naučiť sa dobre rozpoznať podmienky, možnosti a spôsoby, ktoré vám uľahčia dlhodobo si udržať fyzické a duševné zdravie. Ďalej dostanete priestor k pokroku v oblasti sebapoznania, a to ako v rovine dokonalejšej sebareflexie osobnostných dispozícií nevyhnutných pre úspešné profesijné a manažérske uplatnenie, tak aj pre dosiahnutie vyrovnaného osobného, partnerského a neskôr aj rodinného života. Absolvovanie predmetu vám tiež umožní osvojiť si niektoré zručnosti a techniky sebariadenia, rokovania s ľuďmi a komunikáciu s nimi v najrôznejších situáciách, ako aj poradiť si so všetkými kontaktamy a vzťahmi v bežných, ale aj v náročnejších sociálnych súvislostiach. Patrí sem prirodzene aj ovládnutie efektívnejších foriem a spôsobov zaobchádzanie s časom (time management), a to ako v individuálnej, tak zdieľané podobe. Naučíte sa tiež zvládať zvýšené životné a pracovné zaťaženie a poradiť si aj s ďalšími nepriaznivými javmi a skutočnosťami, s ktorými sa stretávate. Všeobecne by ste si mali osvojiť optimalizačné postupy v akejkoľvek oblasti práce a života a vytvoriť si na tomto základe harmonický životný program.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmete
Diplomový seminár
Štúdiom tohoto predmetu získate možnosť zoznámiť so zásadami tvorby diplomovej práce, a to ako z hľadiska voľby témy, tak i obsahovej a formálnej stránky. Záverom spracujete zámer diplomovej práce, v ktorom si zvolíte vlastnú tému diplomovej práce, súvisiacu s vami zvolenými predmetmi MBA štúdia, a vedúceho DP - odborníka na Vami zvolenú tému.
Po absolvovaní tohto seminára budete ovládať prácu s informačnými zdrojmi z pohľadu autorskej legislatívy a etiky, budete pripravení spracovať diplomovú prácu a jej prezentáciu k obhajobe DP. Získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať Vami vybraný reálny problém, prípad či situáciu z vašej praxe a navrhnúť optimálne riešenie. Konzultácie k vedeniu DP prebiehajú individuálne po celú dobu vášho štúdia - až do obhajoby vašej diplomovej práce.
Výstupom po absolvovaní diplomového seminára a celého MBA štúdia je teda cenný dokument ihneď ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnania, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciám s vedúcim Vašej DP a cennými komentármi oponenta Vašej práce a členov skúšobnej komisie.
Viac o predmeteŠtudijný plán 2. semestr
Autentický Self Marketing
Kurz "Self marketing" sa zameriava na rozvoj osobných marketingových a sebaprezentačných zručností. Cieľom tohto kurzu je poskytnúť vám potrebné nástroje a techniky, ktoré vám pomôžu efektívne a presvedčivo prezentovať seba a svoje schopnosti. V tomto kurze získate hlbšie pochopenie stratégií osobného marketingu a naučíte sa, ako identifikovať a využiť svoje kľúčové silné stránky a zručnosti v rámci svojho profesionálneho rastu a kariérneho rozvoja. Preskúmate tiež koncepty osobnej značky a budete rozvíjať svoju osobnú značku s cieľom vytvoriť konkurenčnú výhodu na trhu práce. Po absolvovaní tohto kurzu budete schopní lepšie prezentovať svoje profesionálne zručnosti, budovať silnú osobnú značku a úspešne komunikovať s ostatnými v pracovnom prostredí.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteEfektívne vedenie pre 21. storočie
Kurz "Efektívne vedenie pre 21. storočie" vám poskytne najnovšie teoretické poznatky z oblasti vedenia a jeho praktického využitia v organizáciách. Zameriava sa na rozvoj vedomostí, sebapoznania a sociálnych zručností potrebných na úspešné vedenie v dnešnom dynamickom prostredí 21. storočia. Zoznámite sa s rôznymi koncepciami vedenia - strategickým, etickým, postheroickým či autentickým vedením, ale zameriate sa aj na témy, ako sú nasledovanie, etika, rozmanitosť, kreativita a vedenie v digitálnej pracovnej sile, duchovné vedenie a mindfulness. Dôraz sa kladie na identifikáciu vlastných rozvojových potrieb a navrhovanie individuálnych rozvojových plánov. Po absolvovaní tohto kurzu budete schopní efektívne reagovať na výzvy a zmeny v oblasti vedenia a prispievať tak k dlhodobému úspechu organizácií.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteIndividualita a manažérske soft skills
Kurz "Manažérske mäkké zručnosti" sa zameriava na rozvoj potrebných mäkkých zručností, ktoré sú nevyhnutné na to, aby ste boli úspešní ako lídri a manažéri. Naučíte sa efektívne komunikovať, budovať a udržiavať kvalitné vzťahy, riadiť tímy, vyjednávať a riešiť konflikty. Budete tiež rozvíjať svoje zručnosti v oblasti plánovania, organizácie a riadenia úloh, tvorivého myslenia, emocionálnej inteligencie a etického správania. Naučíte sa tiež úspešne prezentovať svoje myšlienky a nápady a zvládať komunikačné situácie v profesionálnom aj osobnom kontexte. Dôraz sa bude klásť na rozvoj mäkkých zručností, ako je empatia, aktívne počúvanie, vyjednávanie a tímová práca. Po absolvovaní tohto kurzu budete vybavení potrebnými mäkkými zručnosťami pre úspešnú kariéru vedúceho pracovníka a manažéra.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteVoliteľný predmet 1
Pred začatím druhého semestra vášho MBA štúdia si vyberiete dva povinne voliteľné predmety, ktoré absolvujete v priebehu druhého semestra.
Môže sa jednať ako o odborne zamerané predmety, ktoré ďalej rozvíja vašu študijné špecializáciu, tak o medziodborové predmety s manažérskym presahom.
Z akých predmetov môžem vyberať?
Viac o predmeteVoliteľný predmet 2
Pred začatím druhého semestra vášho MBA štúdia si vyberiete dva povinne voliteľné predmety, ktoré absolvujete v priebehu druhého semestra.
Môže sa jednať ako o odborne zamerané predmety, ktoré ďalej rozvíja vašu študijné špecializáciu, tak o medziodborové predmety s manažérskym presahom.
Z akých predmetov môžem vyberať?
Viac o predmeteDoporučené volitelné předměty
Koučing pre manažérov a podnikateľov
Koučovanie pre manažérov a podnikateľov voľne nadväzuje a prelína sa s vybranými trendami v riadení ľudských zdrojov. K jednému z najrozšírenejších ale aj najkontroverznejších trendov patrí koučovanie. Štúdium predmetu vám pomôže k rýchlej orientácii v tom, podľa čoho môžete spoznať, čo koučovanie a koučovací prístup sú a čo je len marketingový názov. Predmet je cielený primárne na tie oblasti vedenia ľudí, kde môžu manažéri a podnikatelia koučovacie prístupy uplatniť v praxi ako pre svoj vlastný rozvoj, tak pre vedenie a motiváciu podriadených v konkrétnych modelových situáciách, akými sú práca s inováciami, stratégiami, časom, náborom a motiváciou zamestnancov, zvyšovaním pracovného výkonu, pri poskytovaní spätnej väzby alebo tvorbe rozvojových plánov. Neoddeliteľnou súčasťou predmetu je implementácia koučovacieho prístupu do práce s tímami a firemnej kultúry vrátane prípadových štúdií firiem, ktoré koučovacie prístupy už využívajú. Pretože sa každý z nás učí iným spôsobom, obsahujú výukové materiály nielen teóriu pre tých, ktorí ju majú radi, ale predovšetkým množstvo praktických nástrojov, testov, kvízov a pod., ktoré vám umožnia vyskúšať si koučovanie sami na sebe i vo svojich tímoch.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteKultúra riadenia a sociálna zodpovednosť organizácií
Študenti získajú základnú orientáciu v problematike manažérskej kultúry, sociálnej zodpovednosti podnikov a podnikateľskej etiky. Budú schopní rozpoznať neetické správanie a rozhodovať sa pri riešení etických dilem. Získajú schopnosť analyzovať, hodnotiť a integrovať princípy spoločenskej zodpovednosti v rámci organizačnej kultúry a strategického plánovania organizácie. Hlavnými témami predmetu sú spoločenská zodpovednosť podnikov, podnikateľská etika, kultúra riadenia, udržateľnosť a trvalo udržateľný rozvoj.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteManažérske úlohy
Štúdiom tohto kurzu sa lepšie oboznámite s rôznymi úlohami, ktoré musí úspešný líder ovládať. Cieľom kurzu je pochopiť správnu vzájomnú závislosť medzi jednotlivými rolami, nastaviť funkčný systém nástrojov na využívanie jednotlivých rolí v praxi a vytvoriť funkčné vzory a scenáre pre vašu manažérsku prax.
Postupne prejdeme jednotlivými fázami tzv. manažérskej slučky, kde si objasníme, ako stanovovať a overovať ciele, vytvárať flexibilné plány, stanovovať motivačné úlohy, kontrolovať ich a vyhodnocovať prostredníctvom rozvojovej spätnej väzby.
Zároveň budeme analyzovať rôzne manažérske situácie vo vzťahu k podriadeným alebo nadriadeným prostredníctvom rozboru modelových situácií, na ktoré budeme využívať rôzne mentálne modely a manažérske komunikačné techniky.
Po absolvovaní kurzu budete dobre vedieť, ako pristupovať k úlohe manažéra, ako plánovať rôzne typy činností, ako riešiť aktuálne problémy a ako hodnotiť výsledky svojej práce.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteMedzikultúrna komunikácia a leadership
V tomto kurze využijete teóriu zameranú na rozdiely medzi kultúrami, ktorú môžete aplikovať na úspešné fungovanie kultúrne zmiešaných organizácií alebo tímov. Naučíte sa pochopiť, ako sa kultúry líšia a aké sú požiadavky a očakávania pri vedení jednotlivcov a tímov. Budete tiež skúmať témy, ako je kultúrna prispôsobivosť, citlivosť a inteligencia.
Viac o predmeteTeória hier v praxi
Štúdiom tohto predmetu získate možnosť oboznámiť sa s teóriou hier a jej praktickým využitím v manažérskej praxi. Po absolvovaní kurzu budete ovládať širokú škálu nástrojov teórie hier a budete ich vedieť vhodne aplikovať na reálne situácie. V priebehu kurzu si objasníte vývoj teórie hier, jej rozdelenie a aparát, ktorý používa, a oboznámite sa s kritikou a alternatívami teórie hier. Predstavia sa modelové situácie a ich riešenia vrátane alternatívnych prístupov.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmete